Despre noi

Cu tine vorbeam despre diferențele dintre noi la 12 noaptea, cu tine mă sărutam, cu tine râdeam, cu tine mă certam, pe tine te îmbrățișam, cu tine făceam de toate și nu mă plictiseam.Dar astăzi ,,noi” nu mai suntem,azi toate planurile si toate visele s-au spulberat odată cu plecarea ta.Am crezut că putem avea un viitor împreună dar m-am înșelat,nu voi uita niciodată ziua în care mai cerut de nevastă si toate planurile pe care le-am făcut împreună, sper să regreti că ai dat cu piciorul la ceva frumos.Acum am rămas doar cu amintirile,sunt momente în care mă imaginez că sunt în roche de mireasă la altar la brațul tau așa cum mi-am dorit mereu.Îmi imaginez cum ar arata o familie lângă tine, împreună cu cei doi copii pe care nii doream.Mă doare că aceste gânduri vor rămâne doar în capul meu.

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close